hero-press overview share print facebook linkedin twitter

Derde plek voor beste website van het jaar 2016

Amsterdam - 01/12/2016

De Hero Benelux Jam website heeft een mooie derde plek veroverd in de strijd om de prestigieuze titel Website van het Jaar 2016. De Jam website stond in het rijtje genomineerden voor de categorie Consumentengoederen naast merken als Heineken, Mentos en Dove. In de ranking van 12 eindigde Hero Jam als 3-e, net na Coca Cola.

“Dit is een fantastische prestatie van het team, zeker ook gezien de andere spelers in de competitie. We zijn er trots op! “zegt Jop Peek, Managing Director van Hero Benelux. “De Hero Jam website vormt het hart van de Hero Jam studio campagne die bijgedragen heeft aan de groei in de categorie dit jaar”, vult Claudia Pieper, Digital Manager bij Hero Benelux aan. “De campagne inspireert consumenten om jam op andere, creatievere manieren te gebruiken. De recepten op de website zijn door Hero in samenwerking met food bloggers en social media influencers ontwikkeld.” Met een klinkend juryrapport met mooie scores is dit met recht een prestatie waar we trots op zijn.

De Website van het jaar is een onafhankelijke competitie die in 7 landen georganiseerd wordt door Metrixlab.