
Onze afdelingen
Hero Benelux kent 6 afdelingen: Sales, Marketing, Finance & Customer Service & IT, Supply Chain, Quality & Regulatory Affairs en HR & Communications. Elke afdeling heeft een centrale rol in ons gezamenlijke succes.
Sales
Ons salesteam is verantwoordelijk voor een maximale verkrijgbaarheid van al onze producten in de Nederlandse markt. Met 7 verschillende categorieën, in zowel Retail als Out of Home, verkopen we jaarlijks meer dan 50 miljoen producten. We boeken iedere dag successen en gaan nieuwe uitdagingen aan. Door een optimale samenwerking, de juiste ondersteuningsplannen en een maximale zichtbaarheid dragen we bij aan winstgevende groei voor Hero en onze handelspartners.

Marketing
In een omgeving waar consumentenbehoeften veranderen, innovaties elkaar snel opvolgen en consumenten meer verwachten, spelen sterke merken een belangrijke rol. Binnen Hero geloven we dat we door middel van een combinatie tussen internationale samenwerking en lokale kennis de merkbeleving zo goed mogelijk kunnen laten aansluiten op de behoeften van de consumenten. Disciplines als Brand management, Category management, Online marketing en eCommerce werken, over de landen heen, samen als een familie en we zijn trots op onze lokale en internationale merken.

Quality & Regulatory Affairs
Wij waarborgen en monitoren de kwaliteit en voedselveiligheid van onze producten en zorgen daarnaast dat onze producten voldoen aan de Europese en nationale weg- en regelgeving. We gebruiken voedingskundige richtlijnen en wetenschappelijk onderzoek en vertalen dit in interne en externe communicatie en beleid.

Finance, Customer Service & IT
Finance en Customer Service is het financiële hart van de organisatie. Wij zorgen voor een financiële balans binnen Hero wat uiteen loopt van het opstellen van management informatie tot fiscaliteiten en het inrichting van een administratieve organisatie. IT zorgt daarbij voor het beheren en ondersteunen van de technologie, zodat de rest van de organisatie zich zorgeloos kan richten op groei!

Supply Chain
Een goed ingerichte Supply Chain is essentieel voor Hero om op tijd onze producten bij onze klanten te leveren. Supply- en Demand Planning, Logistiek Accountmanagement en Inkoop zijn nauw met elkaar verwerven om maximaal efficiency te realiseren. Wij streven ernaar om de logistieke processen en voorraden verder te optimaliseren, in samenwerking met onder andere sales, marketing en onze externe logistieke partners.

HR & Communications
Wij geloven erin dat medewerkers de ruimte moeten krijgen om het verschil te maken en bij te dragen aan een groter geheel. Wij werken continu aan het realiseren van een gezonde en prettige werkomgeving en bouwen aan een cultuur op basis van onze kernwaarden – Verandering, Verantwoordelijkheid, Snelheid, Ondernemerschap en Familie. Ons HR team helpt bij het werven en selecteren van de juiste mensen voor ons bedrijf en het ontwikkelen van onze medewerkers om maximaal resultaat te bereiken op zowel persoonlijk als organisatie vlak.

Bekijk onze vacatures
Als kleine organisatie, onderdeel van de internationale Hero Group, zijn wij trots om onze consumenten op een gezonde manier te kunnen laten genieten. Door onze omvang hebben wij een platte organisatiestructuur met korte lijntjes. Aantrekkelijk voor mensen die graag werken in een snelle en impactvolle omgeving.